Nieuwe bestemming, nieuw avontuur!

20 januari 2019 - Ho Chi Minh-stad, Vietnam

Ho Chi Minh city, een van de drukste steden van Vietnam en mijn nieuwe bestemming. Deze keer zal het wel wat anders zijn als de afgelopen twee en halve maand, dit keer ben ik alleen. Helaas zal Thomas vandaag weer richting Nederland vliegen, om hier testen te doen voor zijn nieuwe opleiding. Maat als je dit leest heel veel succes!!

De afgelopen weken hebben we het zuiden van Thailand verkend. Wat wel heel anders was dan het noorden, of in het algemeen van heel de reis. De cultuur en het heerlijke eten van het noorden kan je hier niet vinden, wel een enorme party scene en heel veel touristen. Ik moet zeggen dat ik wel blij ben om richting Vietnam te vliegen, waar ik zo veel goeie verhalen over heb gehoord van mede reizigers. Maar een ding is zeker de prachtige eilanden, de parel witte stranden en heldere blauwe water hebben zeker een indruk op me achtergelaten.

In me vorige blog verteld ik julie over de storm PABUK, die over het zuiden van Thailand zou gaan en veel schade zou aanrichten. Afgezien van een paar kleine buien en het feit dat we drie dagen op de hostel kamer hebben doorgebracht viel het reuzen mee. Gelukkig konden we  dit compenseren met onze geweldige duik ervaring op Koh Tao en het behalen van ons I.D.D open water duikbrevet!

Mijn plan voor Vietnam is om per motor van zuid naar noord Vietnam te reizen in een maand tijd. En onderweg te genieten van de verbluffende natuur, me laat verassen door de nieuwe cultuur en me vol te eten met smaakvol eten!

1. Marianne Schouls:
    22 januari 2019
    Leuk om al je reiservaringen te lezen veel plezier nog en kijk wel uit op die motor!
  2. Esther (HKS):
    30 januari 2019
    Leuk! Doe voorzichtig op de motor en veel plezier :)